«
  1. Anasayfa
  2. Magazin
  3. Müjde Uzman, Şahika Ercümen ve Nur Bilen Yavuzer ilham veren hikayelerini paylaştı

Müjde Uzman, Şahika Ercümen ve Nur Bilen Yavuzer ilham veren hikayelerini paylaştı

mujde-uzman-sahika-ercumen-ve-nur-bilen-yavuzer-ilham-veren-hikayelerini-paylasti.jpg

Yaşlanma karşıtı bakımda dermokozmetiğin öncü markası Vichy, güzellik ve dermatoloji dünyasını düzenlediği buluşmada bir araya getirdi. Arkestra’da gerçekleşen “Her Yaşta En Güzel Halin, Vichy” lansman etkinliği, L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi Sinem Saraçer Turanlı ve KAGİDER Yönetim Kurulu Başkanı Esra Bezircioğlu’nun katılımıyla gerçekleşti. Etkinlikte Müjde Uzman, Şahika Ercümen ve Nur Bilen Yavuzer de ilham veren hikayeleri ile cilt bakımına yönelik tecrübelerini dile getirdi. Vichy ve KAGİDER iş birliği ile Hatay’da deprem bölgesinde hayata geçirilecek proje detayları ilk kez katılımcılarla paylaşıldı.   

Kadınların yaşamlarının her anında, cilt sağlığı konusunda yanlarında olma misyonuna sahip Vichy, ünlü isimlerin katıldığı bir lansmana imza attı. Arkestra’da düzenlenen “Her Yaşta En Güzel Halin, Vichy” isimli etkinlikte katılımcılar, cilt bakım rutini ve deneyimlerini konuklarla paylaştı. Vichy’nin KAGİDER iş birliği ile deprem bölgesinde hayata geçirdiği projenin anlatıldığı buluşmada, ilham veren Vichy kadınları Müjde Uzman, Şahika Ercümen ve Nur Bilen Yavuzer, dinleyenlere kendi cilt bakım hikayelerini aktardı.

“İhtiyaç sahibi 100’den fazla kadına dermokozmetik uzmanlığı eğitimleri vereceğiz.” 

Lansman etkinliğinde Vichy ve KAGİDER iş birliğine değinen L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi Sinem Saraçer Turanlı, “Vichy olarak hem cilt bakım ürünlerimiz hem de anlam katan projelerle kadınların hayatlarının her anında yanında olmayı hedefliyoruz. KAGİDER’in Hatay’da kurduğu Eğitim ve Üretim Merkezi’nde ihtiyaç sahibi 100’den fazla kadına Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) aracılığıyla dermokozmetik uzmanlığı eğitimleri verecek, ileride eczanelerde iş bulabilmeleri için olanak sağlayacağız. Aynı zamanda hem eczacılarımız hem de marka yüzlerimizle bölgeye ziyaretler düzenleyerek, mentorluk programımız çerçevesinde kadınların yanlarında olacağız.” dedi.  

“L’Oréal Türkiye ve Vichy ile kadınlarımızın en çok ihtiyaç duydukları ‘istihdam’ konusunda birlikte çalışacağız.” 

KAGİDER Yönetim Kurulu Başkanı Esra Bezircioğlu, “KAGİDER olarak hayalimiz; kadın ve erkeğin hayatın her alanında eşit temsil edildiği, daha çok kadının iş hayatına katıldığı ve eşit fırsatlara sahip olduğu bir Türkiye. Bu hayalimize ulaşmak için çalışmaya devam ediyoruz. Cumhuriyetimizin 100. yılını coşkuyla kutlamaya hazırlanırken, ne yazık ki 6 Şubat’ta tüm ülkemizi derinden etkileyen bir doğal afet yaşadık ve depremin ilk anından itibaren üyelerimizle birlikte gerek acil ihtiyaçların karşılanması gerekse kalıcı çözümler üretmek üzere çalışmalarımıza başladık. Bu anlamda, Hatay’da KAGİDER olarak bir Eğitim ve Üretim Merkezi hayata geçiriyoruz.

Bu anlamda Cumhuriyetimizin 100. yılında, kurumsal üyemiz LOréal Türkiye ve Vichy markası ile kadınlarımızın en çok ihtiyaç duydukları ‘istihdam’ konusunda birlikte çalışmaktan memnuniyet duyuyoruz.” dedi. 

Vichy’nin bugüne kadarki en büyük lokal kampanyası 

Vichy’nin bugüne kadarki en büyük lokal kampanyası olan “Her Yaşta En Güzel Halin, Vichy”, cilt bakım tutkunlarını ilham verici kadın hikayeleriyle buluşturuyor. İlhamını kadınlardan alan Vichy, kadınların hayatlarının her anında cilt sağlıklarını korumak için yanlarında olmayı hedefliyor. Bu misyonla yola çıkan marka, ilham veren üç büyük isim; Müjde Uzman, Şahika Ercümen ve Nur Bilen Yavuzer’in tutku duydukları işlere devam ederken, her yaşta en güzel hallerini Vichy sayesinde nasıl koruduklarını büyük bir kampanya ile duyuruyor.

“Vichy’nin ‘yaşlanmayalım değil de sağlıkla yaş alalım, her yaşta sağlıklı olalım’ minvalindeki yaklaşımını çok sevdim.”

“Her Yaşta En Güzel Halin, Vichy” projesinin bir parçası olmaktan mutluluk duyduğunu belirten Müjde Uzman, şunları söyledi: “Markanın içeriği, ürünlerine yaklaşımı ve mottosunun yanı sıra, birlikte çalıştığım hemcinslerimle de çok gurur duyuyorum. Kırışıklık veya yaşlanma gibi insana dair şeylerin faydaya dönüşmesi çok önemli. O nedenle Vichy’nin ‘yaşlanmayalım değil de sağlıkla yaş alalım, her yaşta sağlıklı olalım’ minvalindeki yaklaşımını çok sevdim. Ben cildimin dönüşümüne yeni yeni dikkat etmeye başladım çünkü hep hissettiğim gibi kalacağımı zannediyordum. Ve bir itirafta bulunayım: Mesleğimden dolayı, dış görünüşümle yaptığım işin bir ilişkisi olmadığına dair bir direnç geliştirmişim kendi kendime. Fakat bir taraftan da aklım çıkıyor yaşlanacağım diye! Özetle günde birkaç kere sette cildime makyaj için müdahale edilmesine rağmen cilt bakımını bilimin ışığında ele alabilmenin çok önemli olduğunu kısa süre önce anladım. Artık cildimin bakımına önem veriyor ve aynı değerleri paylaştığım, ürünlerini kullandığım markalarla çalışmak istiyorum. Vichy de bunların ilk sırasında yer alıyor.” dedi. 

“Dalışta ne yaşıyorsam onu yansıtan, kendimle özdeşleştirdiğim bir iş oldu.” 

Etkinlikte ilham verici hikayesini paylaşan Vichy kadınlarından Şahika Ercümen, “Bu proje enteresan bir dönemimde geldi. Tüm gün güneşte, denizde olduğum, hatta bazen tatlı suya bile erişimimin bulunmadığı adalarda çalışma yaparken bana kadınlığımı hatırlatan, duyunca çok heyecanlandığım bir teklifti. Çekimimiz de inanılmaz bir deneyimdi; havalarda uçtuğumuz, su altını deneyimlediğimiz, dalışta ne yaşıyorsam onu yansıtan, kendimle özdeşleştirdiğim bir iş oldu. Onun dışında; yazın güneş, kışınsa klorlu su ile temas ettiğimden cildime çok iyi bakamıyorum fakat elimden gelen en önemli şey, yanımda onlarca farklı ürün yerine, hızla erişilebileceğim, güçlü etkiye sahip tek bir ürün taşımak. Bu gerçekten çok önemli ve retinol, ben ve benim gibi ekstrem koşullarda çalışanların cildini koruyan en kuvvetli araçlar arasında.” dedi.

“Leke ile ilgili güzel bir ürün gördüğümde anlayabiliyorum.” 

Lansmanda kendi deneyimini aktaran Nur Bilen Yavuzer de leke problemine değindi.  Yavuzer, “Vichy benim için çok özel markalardan biri, dünyadaki dermokozmetik markalarının da en önde gelenlerinden. O yüzden bu tip aktif içeriklerin en çok Vichy’e yakıştığını düşünüyorum çünkü arkasındaki Ar-Ge ve emeği çok iyi biliyorum. Uzun yıllardır birlikte çalışıyoruz, yan yana gelmekten çok mutluluk ve gurur duyduğum bir marka. Ve niasinamid, son yıllarda konuştuğumuz çok güçlü bir içerik, çok fazla rolü var. Mesela melanini dengeleyerek lekeyi baskılıyor, sivilceye çok iyi geliyor, sıkılaştırıyor. Ben de bugüne dek birçok leke tedavisi gördüm. Bu nedenle leke ile ilgili güzel bir ürün gördüğümde anlayabiliyorum artık. Kullandığım serumun etkileri çok güzel. İçerik harika ve kullanımı çok rahat.” dedi. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

Yerel Haber Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *